Vardag

Jag dansar runt i den tomma lägenheten, spelar musik på högsta nivån & njuter~
njuter av mitt bultande hjärta & leendet på mina läppar.
Tänk om jag redan dött, & det här är himmelen?
 
Jag är kär, kan skrika ut det för världen & bryr mig ej om vem som hör!
Its amazing how you could either make or brake my day.
längtar efter dig varje vaket ögonblick.
 
Kollapsar. Besviken.
Mitt hjärta ger upp änu en gång. Jag blir så less, så besviken.
Vad gör man när viljan är där? men kroppen vägrar lyssna.
3 tuber blod, ett stick i fingret, blodtryck & ekg senare får jag en remiss för ett arbets ekg & änu ett 24h-koll.
Åven fast kroppen skakar som ett asplöv tar jag mig till skolan, för människorna där ger mig ny styrka.
 
En vän ger mig styrka att stå. Evigt tacksam för att han är i mitt liv.
Att tänka att jag levt nästan hela 16 år utan denna människa i mitt liv och nu skulle jag ej kunna se min vardag utan han. :)
 

"<3
Men älskade vän det du inte förstår, är att det är inte du som inte förtjänar mig... det är jag som inte förtjänar dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback