Mitt i regnet

Det är första riktiga dagen på höstlovet, otroligt skönt att inte behöva gå upp efter endast 6 timmars sömn utan att få sova ut tills ögonlocket ej går att stänga längre.
 

 
Jag ska snart gå till stan för att möta en del av mitt hjärta, det hjärtat som igår var på akuten efter ännu ett par uppskärna vrister. Kallsvetten rinner ner längst ryggraden när jag tänker på det och jag vill bara hålla hen hårt och aldrig släppa taget, bara gråta tillsammans. Idiot vad du gör du för något, jag älskar ju dig!

Annars kantas dagarna med spänning och onädnliga tankar, på fredag smäller det, då är det dags, Halloween.
Jag längtar med spänning, glädje, oro och magont - kommer bli otroligt! Jag har längtat i 2 månader, eller rentav ett år sen den senaste!
Det här kommer bli en av de dagar jag aldrig kommer glömma ♥
 
 
Kylan har lagt sig utanför, de färglada löven har förvandlats till en brunsörja som var dag täcks med skimmrande vit snö.
Sista morgonljuset innan skolan är nu borta och jag går till skolan i mörker,
Nätterna är kyliga och morgonarna fuktiga men än så länge är kylan och fukten varmt välkommen hos mig, att gå ut och andas in den luften är en av de sakerna som jag älskar nu för tiden.
 
Avicii. Jag kan knappt tro det, den 28 februari ska jag ner med Minna till storstaden och se Avicii jag kan inte ens räknat gångerna vi drömt och pratat om att åka och se han, att det skulle ske så snart kunde ingen av oss tro,
Vi kommer spendera en hel helg där ensamma, i en egen lägenhet, bara vi två - Längtar känns i varenda ben & nerv i kroppen och gjädjeruset är oändligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback