Livet

Livet flyter på med dag för dag.
På fredag är det Juridikprov och magen knyter sig av bara tanken...
Och min oro hjälper ej av att mitt privatjuridiks bok har blivit spårlöst försvunnen... Suck!
Men fredag kväll blir bäst då natten ska spenderas lanandes med min bästa vänn :) längtar!
Jag har fastnat igen för spelet som kallas leauge of legends men att jonglera det och skolan är en utmaning...

Förra fredagen så såg jag på Bio med Linda, Albin, Elias, Agnes, Gustav, Linus, Albin & David.
Vart den roligaste kvällen på länge faktiskt och filmen var otroligt bra :)
Den började som en skräck men slutade i skratt vilket var en annorlunda och oväntad vändning men ack så välkommen :)
Efteråt på gick vi alla till max och pratade i en timme medans Albin väntade på Sävar bussen.
Sedan skildes vi alla åt och jag cyklade hem i höstmörkret.
Jag hörde sedan på nyheterna att ett mordförsök har skett c.a 30 m från mitt hus under fredagskvällen... kändes otroligt konstigt då det aldrig händer något sånt här men jag är glad att jag ej valde den vägen hem när jag cykla, dock övervägde jag det! det kallas väll ödet?

 

Snart är det December och jag börjar jobba igen på MIO, blir kul att få tjäna ihop lite extra pengar, kommer behövas till stockholm i februari!
Flygbiljetterna dit är nu bokade, sen så har jag även köpt biljetterna till UxU :D Så kommande året blir amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback