Lan

Sitter på lan atm med Anton!
Vi har haft så sjukt mycket problem så det blir över...
Min nya dator väger minst 20 kg så vi kände att den skulle vara för jobbig att ta med till lanet då vi b.la skulle få ner den i en källare, så då byggde felix ihop en ny - mindre dator istället som jag kundet transportera enklare :D
Den funkade fin fint hemma men här gick det åt pipsvängen, den vägrade starta och basicly inget funka på den...
Så när jag väll lyckats få hit min dator var klockan omkring 10, men då fungerade inte lol...
Fick bara error varje gång jag skulle starta den, bacislly rage quita innan vi ens fick igång det...
Slutade med att jag var tvungen att avinstallera sktien och installera om allt igen, och då har det kommit en ny patch också, den skulle komma ut den 23 november men jag fick den kl 10 den 22? - gg riot, gg.
såååå här sitter vi med patchen snart klar då servern ligger nere och allt gått åt helvete :D
Men i gott sällskap går allt, har ändå haft fett kul att bara va med Anton, behövdes verkligen nu då jag haft miljoner känslor och tankar intrasslat i skallen -.-'
Men nu fungerar allt och vi ska äntligen bege oss in i spelets värld ♥
 
Imorn blir det skräckfilmskväll med folk från klassen :D blir askul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback