Helgen

Helgen har varit så sjukt kul, och jag har insett hur lyckliglottat jag faktiskt är...
Anton är verkligen en av de bästaste vännerna jag någonsin haft, det känns som om jag skulle kunna berätta allt för honom :)
Så fredag var sjukt kul! kvart över 5 tror jag att jag slog igen ögonen så det vart ganska sent med andra ord!
Sen på morgonen var jag hemma vid 11 :) vaknade 10 tror jag,
delivs på grund av soljuset men mest för hans crazy hundar (Fast dom är galet söta så jag förlåter dom!), 
och jag hade ingen aning om vars anton låg och sov i hans stora hus och jag ville inte väcka han!
Så jag städade källarn där vi suttit och packade mina grejer och vart hämtad av mor min :)
Sen slängde jag iväg ett sms till sömntutan! - lika bra det då han vaknade 2h efter mig! haha! :)
 
På lördagen efter jag hade kommit hem la jag mig i sängen för att försöka få lite mer sömn då jag bara hade sovit c.a 4h... Men det gick ej då jag var helt klarvaken, så vid halv 1 gick jag upp och åt lite frukost :)
Resten av dagen städade jag mest, organiserade de kaotiska låderna i mitt rum m.m
För på kvällen skulle jag få sällskap av de underbaraste av människor :D - för det var skräckkväll som gällde! ;)
Vid 20 över 7 kom den första, Elias. :) Så vi poppade lite popcorn m.m och vid 20 i kom Linus :D
Så jag introducerade dom till mitt sovrum ;) - haha ne det lät fel, men jag visade dom vars jag bodde i alla fall, sen fick dom spela lite mw2 & sen spelade jag lite cod med dom :D
men vid 10 i kom Linda & vid prick anlände David, Gustav, Viktor & Marcus.
Jag insåg snabbt att det var no way att vi fick plats i mitt rum, så vi tog allt godis, popcornen och dricka och begav oss till mitt andra hem :D
Väl där slog vi ner oss i soffan och såg först shutter sen project X & sen tittade vi mest på tv :D
Först hem var David, Gustav, Marcus & Viktor, då var klockan slaget 1.
Sen stannade Linus, Linda & Elias ett tag till och vi pratade om allt möjligt skit :D men efter ett tag begav även dom sig hem och jag städade och vid kvart i 2 var jag hemma hos pappa igen och hoppade i säng :)
Söndagen var relativt händelselös :)
Jag tycker att musik beskriver mer om en person än något annat, så tänkte länka min lista :) Ett tips är att sortera på added ;) min musiksmak är väldigt blandad dock som man kommer märka xD
Skönaste <--- Go!
 
Dagen lyrics:

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

 

I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback