16 år

I lördags var jag hos Minna och åt middag med hon, Bellan & Agnes i jag och agnes ära då vi fyller år bara en dag imellan, eller 12½ timme för att vara exakt!
Dom bjöd på potatisgratäng med innerlår och sallad, till agnes vart det en fin bit lax! ;) snor denna bild från agnes blogg:
 
Men idag smäller det då, 16 år.
Har för mig att jag föddes kring 10-11 på morgonen (ej säker??) så jag är alltså officielt 16 år!
Detta firades som vanligt imorse med att dom kom in och sjöng med tårta, godsaker och presenter!
Tydligen firas inte alla med sång & tårta på morgonen har jag märkt, men det är min favoritdel!
Jag måste vara ärlig och säga att jag var klarvaken när dom kom in, hade vaknat i förväg och var så förväntansfull, så när dörren öppnades och sången kom så var mitt leende gigantiskt.

Av mamma fick ett presentkort på IKSU för en spabehandlning, där jag kan ta en heldagspa där jag då får börja med ett grupppass i gym sen får jag en massa hårprodukter från Kerstin Florian och en necessär fylld med fler grejer från Kerstin florian. Så jag får en spadag med ritual och till det en "correcting PRO peel". Kommer bli uppfriskande & underbart!
 
Av pappa fick jag ett kort och 1500 kronor kontant att köpa vad jag vill med :D det var precis vad som behövdes just nu då jag kan köpa flygbiljetten till stockholm och en ny jacka med det, så det blir perfekt! :D

Av Minna fick jag sedan på skolan en present bestående av fler kort till vårat fotoalbum! :D Min förra födelsedag så fick jag bl.a ett fotoalbum med henne med massa bilder av oss i, så nu kan jag fylla på det och skriva in våra nya äventyr sen dess! <3

Idag kommer farmor, farfar, mormor över och grattar mig, även felix present får jag senare idag :) Resten får jag på lördag då vi har släktfirande hos min moster, för min kusin vitamin Loa fyller ju år samma dag som mig <3 (Bästa födelsedagspresenten jag fått) <3
Agnes present får jag imorn :D
Så mycket mer att komma, men presenter spelar ingen roll, idag är en dag av glädjerus!
Idag på skolan på vi-tiden så hade vi fika, så som lämpligt la sig på min födelsedag! ;)
Så vi fikade tills vi sprack sen stämde klassen i kör och sjöng för mig, om jag kunde krypit längre ner i min stol skulle jag! haha!
 
Slutligen vill jag tacka alla för alla gratulationer idag, det värmer varenda än! allt idag har varit fantastiskt än så länge :D är i ett sockersött glädjerus som förhoppningsvis räcker dagen ut 
 
16 år.
16 år har mitt hjärta slått.
16 år har mina ögon blinkat.
16 år har jag andats denna luft.
16 år av skratt, sorg, glädje, smärta & lycka.
I 16 år har jag levt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback