Valborg

Valborg i år var den roligaste på länge!
Vid 8 var vi och såg lite när majbrasan brann på grubbe, men sen tog vi bergsprängarna & högtalarna och drog till KFUM på nydala, där var vi hela kvällen och jag träffade mycket nya människor, jag satt mest vid brasan hela tiden, var ju iskallt ute! Där träffa jag en fett schysst kille som hette Isak och gick på minerva i 2an tydligen,
Jag träffade även en barndomskompis, men annars sprang bodén, olle & victor runt och smällde smällare och var de vanliga busungarna dom är :P
Kvällen slutade i alla fall med hopp i skog & golvet på en bil! no regrets!
Var askul, här får ni en bild som beskriver min kväll ganska bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback