It's too cold outside for angels to fly

Regn. Regn och mera regn. - tar det aldrig slut?

Fyller upp min tid med ärenden & vänner så jag slipper vara ensam & så jag slipper tänka.
På kvällarna har djupa sms konversationer med Albin som mer än en gång gjort mig tårögd och snart börjar jag tänka på han som en av de första jag skulle vända mig till.
På nätterna är min glädje att snapa med Elias tills ögonen ger upp och jag vaknar med telefonen än i hand.
Glada leenden av Bellan, Minna & Agnes fyller upp mina dagar.
Shopping & filmkvällar har varit på schemat och imorse var första dagen på hela lovet som jag ej ställde väckarklockan.
Igår kväll spenderade jag tiden med Anton, Linus, Agnes, Elias & Bellan.
När alla var där insåg jag hur mycket jag saknat dem. Deras skratt, leende och grova skämt. allt. ♥
Vi skrattar oss igenom kvällen & ser på en dålig skräckfilm.
Natten avslutas med samtal, musik & vändtia duell och när vi sedan skils åt har jag ett leende på läpparna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback