A fresh pair of eyes.

"Cause i want to be seen, with a fresh pair of eyes."
 
Kartellens nya album, Broke waggoner, Katie Costello m.fl strömmar igenom mina hörlurar.
Tänk hur teraputiskt musik kan vara? Den kan få dig att känna så mycket.

Jag sitter på Engelskan och försöker skriva en book report om Aminal Farm, en sån intressant bok förtjänar mer tid och omvårdnad än den inlämmning jag håller på med just nu.Får sitta imorgon efter skolan och fina till den,
Kvällen kommer spenderas som vanligt på stadsbiblan, pluggandes franska.
All denna press för några unka meritpoäng, det är sjukt vad man tvingar sig själv igenom.
Helgens dagarn kommer spenderas på jobbet, ska faktiskt bli kul att få jobba igen.
Helgens kvällar är änu inget inplanerat, kanske blir att hitta på något med de människor som jag spenderat de senaste helgerna med, men inget är säkert men något blir det nog!
Annars blir det streams hela kvällarna, flera spännande streams ska sändas i helgen b.la VGX!

Bjuder på en smått vacker bild från när jag gick hem igår, inte mest intressanta inlägget men kände för att skriva något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback