Tv-mys

Så victor kom till slut! :) vid ca halv 8 så plinga det på dörren & där stod min älskling,
Han hade köpt med sig Godis (äter ej chips) & läsk, gullunge!
Så vi la oss i sängen och bara mös hela kvällen, tittade på olika tv program, och sen när vi skulle tittta på starwars på sexan så började sexankillen att introducera filmen:
"Och nu kommer tredje delen på starwars!"
SFFKHHBFKJDBFÖSBDNSLNFKMCK:
så lät det, var det högsta brusljudet någonsin! så vi bytta kanal och såg ett annant program och efter 1 timme bytte vi tillbaks,
SFIUHJDSOIFHNKD:F NLIAIDJFSDKM och då stod det högst uppe i hörnet "Förlåt för det tillfälliga ljudavbrottet"
Tillfälliga? 1 timme senare är ej tillfälligt! :P
Men sen såg jag en facebook update av sexan lite senare på kvällen:
Och tydligen hade dom avbrytit just innan slutat och börjat visa "terminator" istället.
 
Vid halv 11 åkte Victor hem och jag gick direkt och la mig och sov :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback