Jullov 2013-2014

Året jullov har varit... underbart. :)
Jag behövde verkligen att få ta det lugnt. Alla dagar fram till jul var väldigt hektiska, jag jobbade på helgen & dagen innan jul. Även dagarna efter var jag i fullgång och slogs på mellandagsrean med tjejerna - haha!
Julafton spenderades i bettnessand med familjen. Jag minns inte senaste gången vi alla från min mammas sida var samlade, det var en magisk afton.

The presents:

Mina favoritpresenter var nog en siden morgonrock jag fick av min bror... och även mina 2 julklappar från minna, ena var en pyjamasöverdel med texten "Seriously, we should definatly make out" & ett armband från ungcancer där det står "Fuck cancer".
 
Annars har lovet kantats av vänner, och jag måste erkänna, jag har saknat dom nå otroligt. <3
Nyår spenderades med Linda, Agnes, Bellan, Minna, Elias, Albin & David :) vart en otrolig kväll och när vi somnade vid halv 8 nästa morgon med albin & minna kan jag ej ha tänkt mig en bättre start på året än med dessa människor.
De är ovärderliga och jag älskar dom något djupt.
 
 

2014

"It's a new year. It's time to start again. Stop thinking about what you're going to do and start doing it. It's time to live your life and be who you are. Forget about whatever happend in 2013 and just move on. Take risks and be yourself, you only have one life, and it's time to make the most of it.
Make a new years resolution and this time achieve it no matter what the cost is."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback