Nya vänner & Gamla

Jag lämnar all stress, oro & tankar bakom mig och inser att jag äger inte alla problem i världen och att jag övertänker saker gör det inget bättre. "Rulla bara med det" Bästa rådet jag fått av en vänn som då ännu var okänd. 
Helgen kommer bli helt otrolig, eller så hoppas jag i alla fall!
Kvällens aktivitet består av att se Catching fire med tjejerna, vi gjorde en packt för 2 år sen då vi såg första att vi tillsammans skulle se nästa film oavsett vad, och mirakulöst nog har vi hållit det! Så ikväll samlas vi alla för att avnjuta den senaste delen i hungergames trilogin och blicka tillbaka!
 
På lördag väntar nya äventyr, dagen där kommer bestå av ärenden och bakning inför kvällen, för på kvällen ska jag äta middag ute och sedan se alla the grudge med Linda, Linus, David, Albin, Elias, Agnes & Marielle.
Vi har umgåtts tre helger i rad nu men jag klagar inte! Jag älskar att jag träffat dessa människor och dom förgyller min vardag :) så det längtar jag till sjukt mycket då vi alltid har så kul tillsammans :)
Just nu sitter jag på franskan då vi ej har någon lärare, ändå har denna grupp jobbat intensivt den senaste timmen utan att säga ett ord, helt knäpptyst är det. vi förtjänar fan en medalj?
Annars har jag fått nog av det här god forsaken language och gett upp för idag...
Sen har vi idrott som består av dans, bl.a foxtrot och chacha, blir... spännande :)
Hörs förmodligen vid helgens slut!
Bild på jag idag:
 

Kommentarer
S säger:

Ska du våga att se "the grudge" igen? Respekt.

2013-12-02 | 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback