50 frågor

Detta var ett request från min ask av någon andledning... Agnes var tvungen att förklara vad det ens var för något - haha!

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Oj! Vet faktiskt inte… Emma kanske? :S
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex…
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Haha mamma mia med Linda i lördags! Innan det var det Catching fire :)
4. Har du bra självförtroende? – 
I överlag så ja, dock är det vissa personer som kan få mig att känna mig lika sexig som typ en… anka.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – 
Sova eller Sola!
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – 
Se Avicii med Minna, UxU i sommar, Brännbollsyrann.
7. Beskriv ditt drömutseende! – 
Oh god, det är så olika, hellre en fantastisk personlighet än ett fantastiskt uteseende? Men just nu typ brunett, längre än mig och någorlunda smal? :S svårt det där…
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – 
marzia bisognin, Jennifer Im & Lindy Tsang-Ng
9. Någon du har kysst -
 Eila sundin!
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – 
Nej, gett alla till min Kusin Loa! :D
11. Den du senast sov över hos – 
Anton östberg
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – 
Anton östberg
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – 
Mjo
14. Vad väljer du, godis eller chips? – 
Godis.. Fast helst popcorn faktiskt!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – När jag gick i 4an och vart inlåst på killtoan med en kö utanför…
16. Hur uppvaktar man dig? – Prata & var bara med mig :) be att få hitta på något nån gång eller så!
17. Har du rykten efter dig? – 
Säkert en massa, men inga jag vet om…
18. Din absolut sämsta egenskap? –
 Jag bygger upp scenarion i mitt huvud som ej hänt & oroar mig över dom.
19. Din bästa egenskap? – 
Jag är oftast glad :)
20. En låt du är beroende av? – 
Vet inte riktigt, ”Bonfire heart” lyssnar jag på ofta just nu!
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – 
”Vars är du? D:”
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Minna!
23. Kan man vara vän med sitt ex? – 
Nej, tro mig har försökt.
24. Har du kysst en kompis? – 
Japp! Bellan & Eila, sen minns jag ej om det är fler :P
25. Hur ofta dricker du alkohol? –
 inte så ofta.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – 
Onödigt & Tragiskt.
27. Vad hatar du? – 
Folk som rättar mig...
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – 
Nej, har haft ett och det slutade ej bra.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – 
En väldigt konstig marddröm där bl.a Linda, Linus, Elias, David, Albin, Agnes, Marielle och JEAN var med i!
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 
kring 51 kg, är ej onöjd med det… :P
31. Hur lång är du? – 
165 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – 
Tycker inte så mycket om svenska filmer… Senaste jag såg var ”EGO” & den var ändå helt okej.
33. De bästa svenska skådespelarna? – 
Malin åkerman!
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry potter.
35. Ditt humör för tillfället? – 
Lycklig.
36. En vacker person? – 
Linda Mazaheri
37.Har du instagram? – 
@Godbit
38. Vem kramade du senast? – 
Linda imorse :)
39. Vem träffade du senast? – 
Lisa Bergvall nyss då hon kom fram och fråga en sak! haha
40. När slog du dig senast? – 
Kan inte ens komma ihåg det… var länge sen nu (ta i trä)
41. Någon du vill träffa? – Marzia bisognin
42. När grät du senast? Varför? – 
Igår kväll, tänkte på hemska minnen då jag berättade om dom för en vän…
43. Sminkar du dig varje dag? – 
Nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – 
Ingen av dom, är en blandning!
45. Är du helsvensk? – 
Nej, 25% finsk och har även utländsk blod då på min mammas sida vart gravid med en invandrare när svenska järnvägen byggdes. Men är en blandning av massa andra sorter också, är unik! haha
47. En artist du inte gillar? – 
Justin bieber, inte låtarna utan mest för han känns omogen och bedräglig.
48. En artist du gillar? – 
Ken ring
49. Vad är det bästa som hänt dig? – 
Att jag föddes, det är andledningen till allt annat underbart som skett.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – 
Mäklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback